onsdag 1 oktober 2008

Jag hoppas & tror...

Igår kunde jag inte hålla mig längre och var helt enkelt tvungen att tjuvkika lite på Marys tuttar. Egentligen är det först imorgon eller på fredag som det är dag 21. Men vad fasen en dag hit eller dit kan väl inte spela så stor roll och nog tusan tyckte jag att de såg lite rosa och större ut. Men med två misslyckade försök på kort tid så vågar man ju knappt tänka tanken ens men de såg faktiskt rosa ut. Jag tycker inte att hon ändrat sitt beteende på något vis, förutom att hon inte legat hos oss i soffan om kvällarna.

Så håll nu tummarna för att min Mary har små bebbar i magen!
Ni vet ju hur länge jag väntat på detta...jätte länge...över 2 år faktiskt.

För övrigt är det fullt upp med jobb och träning, ja jag har äntligen börjat träna. Ni kan inte ana vilken tuff träning det är. Jag har nämligen börjat med kick-boxning och det är så j-a tufft, armhävningar på knogarna och miljoner olika sittups övningar, hua. Tyvärr kan jag intre gå ikväll, då jag råkade sträcka en magmuskel i måndags...smått handikappad med en doft av tigerbalsam.

Hm, så ett bekännande...jag har misslyckats med mitt försök att sluta röka "¤##?=(&¤# Fasiken också, men jag ska göra ett nytt försök så fort andan faller på.

Kram på er alla

Sissi



5 kommentarer:

Tina sa...

Håller tummarna för rosa tuttar och för att du snart lyckas sluta röka. Kram

Skogkatter sa...

Nya tag med Ciggen-kommer du garanterat att göra, du är så envis :-)Du kommer att klara det....
Bra med träningen-suveränt.

Håller,! Håller,! tummar & tassar att den där Mary äntligen har små ljuvliga bebbar i magen.
Kram på dej/Yvonne

Stina sa...

Jag hoppas och håller tummar och tår för att Mary har små kissar i magen.
Vad häftigt det låter med kickboxning.
kramar Christina

Anonym sa...

Även jag håller tummar för att Mary har bebisar i magen:-)
kram kram /Bittan

Anonym sa...

Va superduktig du är som tränar :)
*tumme upp*
Å det där med rökningen, klart som 17 att du kommer klara av att sluta röka..

Sen är det helt självklart att det även här hålls tumme och tassar för att Mary o Fransosen lyckats så att det kommer ett gäng småtroll hemma hos er.
Kramkram
M o co