fredag 31 oktober 2008

Happy Halloween

Trevlig allhelgonahelg på Er allesammans!
Förutom att jag "som vanligt" ska titta på Idol och sedan somna på soffan ikväll så ska jag även gå till kyrkogården med min mamma och min syster efter jobbet och tända ett ljus för pappa...snyft. Men det är ju så otroligt vackert på kyrkogårdarna då det är allhelgona afton, synd att man inte har kameran med sig. Fast man kanske inte får fotografera på kyrkogårdar??? Är det någon som vet om man får det eller ej?

Så har man klarat av ännu en extremt fattig månad...puh!
Men enligt prognos från Leffe så lättar det upp i nästa vecka med lite klirr i kassan.

Ja, ja, jag lovar att inte plåga er med mina tråkiga problem utan hoppas helt enkelt att alla får en skön och trevlig helg.

Kram Sissi



5 kommentarer:

Anonym sa...

Jooo.. nog måste man få fotografera på kyrkogårdar? Eller snarare, varför skulle man inte få det? Egentligen? Hmm.. vid begravningar brukar det fotas. ..även om jag aldrig har förstått mig på varför man vill ha såna bilder, men det är jag det.

Ha en riktigt trevlig alla helgona-helg!

Kram, jessica

Anonym sa...

Hej vännen!
Halloweenhälsning från oss i Kvarnstugan :-)Mamma Mary är så underbart söt i sin hatt.
Massor med kramizzar från oss

Tina sa...

Hoppas att ni fick en fin minnesstund tillsammans, du din mamma och syster.
Saida skickar massor av nospussar till dig som tack för ditt stöd. Kram från Söder

Skogkatter sa...

Hallojsan vännen!!!
Jag var vid min Föräldrars grav idag ,har aldrig haft en tanke på att man inte får fota?
Jag tar alltid kort på graven efter olika årstider, det tycker jag om att ha i mina bilder. varför skulle man inte få fota ?

Alla dessa tabun---skit i dom, hur svenskt är inte det ?-hihheheh vem ska förbjuda??????
Kramisar på dej

tamtrions sa...

Jag vet inte varför jag fick för mig att man inte skulle få fotografera på kykogårdar??? Men det var iaf alldeles fö mörkt.