söndag 5 oktober 2008

Söta kattungar

I lördags var jag och hälsade på hemma hos Bittan och Uffe (S*Kvarnstugans). Främst för att få titta på deras vackra kattungar men också för att hälsa på S*Tam-Trion's Juicy Fruit som blivit en riktigt pråper ung dam.

S*Tam-Trion's Juicy Fruit

Här har vi Zara (eller Marlow) och Nudie, visst är de hur söta som helst!


Sen prinsessan Miss Sixty


Vilken underbar tjej...mums...henne skulle jag vilja ha!



Sen har vi söta och väldigt busiga Nudie.




Rockies, absolut super charmig och enormt med energi.





Rockies igen, mums gubben!






Stella Kei, tjejen med världens läckraste teckning och uttryck.
Tur att hon är bokad!

Snutt-Lisa!



Det här är Zara eller Marlow, jag är faktiskt inte säker...sorry Bittan.



Men det här tror jag är Zara.


Inte 100% säker på att Mary är dräktig, så ni får hålla ut ett tag till.
Ha en bra vecka, So long!

3 kommentarer:

Tina sa...

Vilka sötisar! Jag får kattungeabstinens av bilderna!;) Kram

Skogkatter sa...

ååååå va sööööta!
va vacker hon är Juicy <3<3
jag vill att Tindra ska börja löpa nuuuuuu,denna väntan, ja du vet .-))))
kramisar yvonne

Stina sa...

Oj, oj, oj vilka kattungar den ena är sötare än den andra ...

kramar