fredag 12 september 2008

Datorexplosion

Ja vad ska man säga?????
Igår ringde killen som reparerar min dator och berättade att moderkortet exploderat...uuuuuuuiiiiiiii...jag tror jag blir galen. Av alla saker som kan gå sönder på en dator, är moderkortet det som är dyrast, why not!? Så beroende på vad det kommer att kosta så får vi se hur länge jag måste klara mig utan min dator, hemska tanke. Tur att jag iaf kan ha lite koll på vad som händer i kattvärlden från datorn på jobbet.

Ikväll ska jag iaf hämta hem min lilla flicka, Mary.
Susanne berättade igår att Mary är lite kaxig mot Casanova. Kan nog bero på att hon är lägst i rang här hemma, någonstans måste ju även hon få känna lite överläge. Hoppas, hoppas att de fått till det...annars får jag väl börja samla frimärken eller något annat trist. *fniss*

Trevlig helg på er allesammans!



2 kommentarer:

Stina sa...

Det är väl typiskt att om något går sönder så är det det som är dyrast att reparera. Ofta är det ju så dyrt att det inte lönar sig, tokigt med tanke på det oerhörda slit och släng samhälle vi lever i.
Vad mysigt att du får hem din Mary igen. Jag håller tummarna för att allt har gått bra och att jag snart får komma hem till dig och titta på små kattungar *skratt*.
Kramar
Christina

Skogkatter sa...

salve salve!!
Nu håller vi tassar & tummar för att den där Mary ska få fina bebbar :D
va kul det var igår? Synd att Leffe.L fuskade hihehhe så att han vann ;-)
Kramisar