fredag 14 november 2008

11 dagar kvar

Jaha, så var det 11 dagar kvar till lön...puh!
Vad mer har jag att säga...??????? Inte mycket faktiskt!
Var barnvakt till Hugo förra lördagen...och självklart har jag alla bilder hemma och inte här på jobbet. Fasiken vad trist allt är, jag hinner inte ens sätta på datorn på vardagarna. Det är bara jobb, matlagning, äta och sova som gäller. Självklart leker och gosar jag med katterna annars hade man väl blivit tokig.


Men har det inte hänt NÅGOT kul???
Hmmm, jo jag var på SK:s utställning och kikade lite och fick då tillfälle att träffa en massa trevliga människor och katter, sånt är ju kul. Extra kul var det att få träffa Hubbis avkomma, S*Krusmon's Royal Claret. Super fin har han blivit, stor och väldigt trevlig.


På söndag ska jag på färgföreläsning i Täby, sånt är också kul.
På tisdag ska Dumle och Adidas ta sina rabiesblodprov och förhoppningsvis kanske jag kan åka till Finland med dem nästa år.

Trodde att Mary var på gång att börja löpa i söndags men icke sa Nicke, ja, ja hon kommer nog igång snart igen.

Det är ju iaf fredag idag och det är IDOL på TV i kväll. Undrar om jag orkar hålla mig vaken till utslagningen vid halv elva, har hänt en gång tidigare *skratt*. Värsta tröttmössan!!!

Tjing Tjong & trevlig helg på er
Sissi

1 kommentar:

Stina sa...

Ja, du Sissi det är inte lätt att vara en yrkesarbetande kvinna, allt skall man hinna med :-).
Ha en riktigt trevlig hel.
Kramar
Christina