torsdag 8 januari 2009

ROSA TUTTAR

Idag är det exakt tre veckor sedan Mary var på date hos Lairon och nog tusan ser tuttarna rosa ut. Vågar knappt tro att det är sant! Gode Gud...säg nu bara inte att hon är skendräktig. Håll alla tummar och tår för att det äntligen blir små kattungar hemma hos oss. Om hon är dräktig så kommer de att födas runt den 20 februari.

Jag tycker väl inte att hennes beteende förändrats så mycket, hon brukar alltid äta och sova väldigt mycket så det är väldigt svårt att se någon skillnad.

Hoppas, hoppas, hoppas, hoppas, hoppas....känner mig alldeles upprymd av förväntan!

Förutom det så är jag åter igen sjuk med , halsont och värk i hela kroppen men nu har jag äntligen bestämt mig för att gå till doktorn...får se vad de säger. Har ju faktiskt varit sjuk sedan den 28 november och det är väldigt länge och otroligt tröttsamt.

Kramelikram Sissi



6 kommentarer:

Anonym sa...

Jag håller en massa tummar & tår, Sissi! Det låter verkligen som det är ngt. den här gången....
Krya på dig!
kram kram /Bittan

Skogkatter sa...

Tjena Sjukling!
Ja du vet ju att jag har samma åkomma som dej :-))
Alla tassar & tår är hållda--den här gången kommer det söta ulliga ungar :=)
Krya på dej vännen

Anonym sa...

Lairon hälsar att han brukar göra det han ska fööööööööör han älskar små ulltottar :-) Hans burköppnare håller tummar och allt annat att det blir smått hemma hos dig!!!
Krya på dig!
Kram Martina och måååååååånga nospussar från skrytpellen
Lairon :-))

Tina sa...

Hoppas, hoppas, hoppas att Mary är dräktig.:)
Stackars dig och Yvonne som drabbats av den mystiska Tyresösnuvan. :( Krya på er!
Kramelikram

Anonym sa...

Grattis förresten till Dumles hedrande 2a placering :).
Självklart så måste det ju vara så att Mary är dräktig nu. Här hemma håller vi tassar o tumme för att det ska födas LaMary bebbar (La för Lairon, :))..)

Kramkram o krya på dig

Anonym sa...

Håller tummarna för att det blir bebisar hos dig igen. Var ju ett tag sedan sist.

Mary, se till att klämma ut dom den 21 Februari... Bättre datum finns ju inte ;)

Hoppas du får någon dunderkur hos vet... jag menar doktorn och blir frisk snart :P