söndag 25 januari 2009

Mary är dräktig

Nu har jag vägt Mary tre söndagar på raken och hon ökar i vikt med en rasande takt.
  • 11/1 - 5553 g
  • 18/1 - 5655 g
  • 25/1 - 5875 g

Så man kan väl säga att nu är dräktigheten ett faktum för så mycket går man inte upp i vikt utan anledning.

Vad kan jag säga mer än...ÄNTLIGEN!!!
Som jag väntat...och snart är den långa väntan över. Jag hoppas att det inte blir fler än fyra stycken, tre går också bra men med tanke på att hennes halvsyster precis födde 9 st så blir man ju lite orolig...gulp.

Dag 65 är den 21 februari och förra gången födde hon på dag 63 så det blir väl någon gång mellan den 19 - 22 februari som de kommer de små liven.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Åååå vad roligt, Sissi!! :-)))
Jättegrattis till den väntande kullen!!
Kram kram
Bittan

Anonym sa...

GRATTIS! Vad skönt att du äntligen vågar känna dig säker. Då blir det till att ta lite ledigt framöver. :)
Kram
Tina

Skogkatter sa...

***GRATTIS GRATTIS***
Va härligt att vara helt säkert--det kan jag inte skryta med, fortfarande undrande om Pyrit-en högst två om det inte bara är "luft"-Men det kommer väl att visa sej hoppas jag hhehe
Kramisar på dej
yvonne

Anonym sa...

GRATTIS!!
Vad glad jag är för din skull :).
Skriver som Tina skrev tidigare klart att det inte ska vara kejsare o fransmän för Mary, det ska ju vara Pokemon:are :).

Kram Mia o lite släktingar o dyl..

Smeagol sa...

Grattis Sissi! Vad roligt att det snart kommer kattungar hos dig efter en lång väntan.

Kram