tisdag 27 januari 2009

Kattungar i magen

Nu är jag absolut 100% säker på att hon är dräktig!
Hennes mage buktar ut rejält på bägge sidorna (om man säger så)...och det är ett par veckor kvar innan det är dags. GULP!


Förra gången hon var dräktig så var hon rätt grinig och ville absolut inte att man skulle peta på hennes mage. Den här gången är hon hyper-gosig, nästan som när hon löper.

Det här är fotot tog jag för ett par veckor sedan och hon ser ju stor ut redan på den tiden. Jag ska försöka ta lite bilder i helgen men det är himla mycket just nu. Det är jobb, valberedningen i Slingan, läsa på till uppfödardiplomeringen, fixa kattunge rummet (tömma rummet på saker), uppdatera lite hemsidor, min son och mitt barnbarn fyller straxt år.....KATTUNGAR PÅ VÄG, städa, äta, sova, umgås med katterna....dags att andas; aaaahpuuuuh...aaaahpuuuuh...aaaahpuuuuh...aaaahpuuuuh. Ja vad ska man säga, jag har en tendens att stressa upp mig i onödan ibland. Det är bara att ta en sak i taget, planera och ta det lugnt.

Jag är i alla fall oerhört lycklig över att Mary äntligen är dräktig.


1 kommentar:

Anonym sa...

Oj så roligt att Mary äntligen har smått i magen! Hon väntade förstås på den rätte herren innan kärleken slog till ordentligt.
Duktig matte som äntligen hittade vad Mary ville ha
Kram och lycka till från Lilly