torsdag 22 januari 2009

Mary min Mary


Liten, söt Mary-Lou...

Nu är det 4 ½ vecka sedan Mary var hos Lairon och tuttarna är fortfarande väldigt stora och rosa. Leffe sa också här om dagen att han tyckte att hon såg väldigt stor ut och när jag tänker efter så tycker nog jag också att hon ser lite extra tjock ut. Så det ser ju riktigt lovande ut den här gången! Men med ett helt år av misslyckade parningar så vågar jag inte ens drömma om att det ska vara sant, vilken fegis va!!!?

Ny vägning blir på söndag och har hon ökat mer i vikt så är dräktigheten ett faktum!



7 kommentarer:

Anonym sa...

Klart hon är dräktig om t o m herrn i huset kan se det. :) Kram Tina

tamtrions sa...

Som jag hoppas!

Smeagol sa...

Jag tror också hon är dräktig. Grattis vad roligt för dig som väntat så.

Margona

Anonym sa...

Det bådar gott det här!!!!
Hon är säkerligen dräktig...Mary-Lou:-))))
Kram kram
Bittan & en väldigt lekfull Juicy

Skogkatter sa...

ÅÅÅÅ Vilken sötnos-jag förstår att du föll för henne.
Klart att den Där Mary är dräktig, säger som Tina-Om t.o.m. herrn i huset märker det hihhe
Kram på dej

Anonym sa...

Klart att hon är i väntans tider!!! :))
JAG vet jo hur man gör :))
Måååååånga nospussar (säkrast att skicka till henne) till min vackra tjej!
Familjen skickar många kramar
/Lairon

Anonym sa...

Det är klart Lairon vet ju hur man gör!Så det är klart att det kommer en massa bebisar snart hoppas den 11 hahahaaa
Kramisar i massor