fredag 30 januari 2009

Mattes flicka

Mary följer mig vart jag än går och är gosigare än någonsin och hon växer så det knakar. Denna extremt efterlängtade kull kommer att döpas efter tablettaskar, finns rätt många bra namn att välja på. S*Tam-Trion's tema är ju som sagt godis eller ALLT gott som går att äta. Hade funderingar på att döpa dem efter tårtor och bakelser men det får nog bli en annan gång.

I helgen ska jag fixa till i "kattrummet" så Mary kan känna sig lugn och trygg, hon har redan varit där inne med mig och hon talade då om för mig att det börjar bli dags för matte att göra något åt oredan där inne.

Känns otroligt skönt och veta att jag får hjälp och stöd från Martina och Lena när de väl är dags för Mary att föda. Visst skulle jag väl klara av det själv men det är alltid skönt att ha någon mer erfaren vid sin sida utifall att några komplikationer skulle uppstå.

Snart är det helg och sovmorgon....sköööönt!

Inga kommentarer: