tisdag 24 februari 2009

Igår kunde jag inte låta bli att försöka fota mina små sötnosar, dock med blixt. Så det är inga toppen bilder men ändå. Måste väl säga att paddorna sticker ut lite på bilderna då resten av gänget snusade sött och hur söt är inte blåpaddan....mmmmmm....mattes lilla flicka!!!

Förutom Pim Pim då, så är nog Zig Zag och Tutti Frutti mina favoriter just nu men det kan ju ändra sig.


Japp ställer upp som baby sitter även denna gång!
Så fort inte Mary är där eller om han hör dem pipa så är han där som ett skott. Igår när Mary stod precis utanför bolådan och knaprade i sig lite torrfoder så hoppade han snabbt in till dem och började tvätta dem men när han märkte att de inte nöjde sig med hans stöd så tittade han på Mary och grufsade någonting om att hon borde hoppa in i lådan och ge dem lite mat. Han är såå gullig med dem!!!






3 kommentarer:

Skogkatter sa...

såååå fina som små chokladgrisar hiheh Vill mumsa på dom-vilka knubbisar.
kram yvonne

Frostvikarna sa...

Håller med dig helt Yvonne, vilka små goa korvar de ser ut vara!

Sissi, blå paddan är ju helt underbar, ja alla är det men även jag suktar efter en sådan :) Tyvärr har hag totalt stopp här hemma för flera katter men jag kan ju i alla fall titta!
Kram Gisela

Smeagol sa...

Så söta och knubbiga de ser ut att vara.

Kram