söndag 15 februari 2009

Lite ditt och lite datt...

Mary är väldigt nöjd med tillvaron just nu, ligger mest och myser hela dagarna. Ja, då hon inte äter förstås, för det gör hon med god aptit kan jag lova.


Försökte i alla möjliga olika vinklar att fånga Marys stora mage på bild och den här vart nog bäst men allra bäst ser man det om man fotar uppifrån, fast sådana bilder är så trista.

Jag vet att jag sagt det förut men Gud vad jag älskar hennes färgfördelning. Tänk en blåpadda som ser lika dan ut, det vore nå´t det!!!


Har man sett! Sötnosen kan se sur ut också.
Ni anar inte hur jag står där i hörnet och smackar, tjoar och samtidigt viftar jag frenetsikt med en vippa...allt för att han ska titta på mig.



Så där ja, mattes "sota" pojke, nu känner jag igen honom igen.
Men nu hande nagot med tangentbordet, det gar det inte att skriva a,a och o,,,jag ni hajar, de tre sista bokstaverna i alfabetet. SKUMT!


Japp ville absoult inte posera idag, ser helt sjuk ut ju! Lite klen haka kan man saga.


Adidas staller iaf alltid upp pa lite fotografering!!!
Alltid lika sot!







3 kommentarer:

Anonym sa...

Råkat få till engelskt tangetbord =) längst ner till höger står det nog EN och inte SV som det ska vara. Men nu har det gått ett tag så du har nog listat ut det själv =)

Anonym sa...

Visst ser man Marys JÄTTEMAGE!!:-)))))
Det ska bli hur spännande som helst och se vad som kommer ut denna vecka! Om det blir samma härliga färgfördelning som förra gången! Och givitvis blir det en blåpadda:-)))
Kram kram
Bittan

Smeagol sa...

Vad fina bilder du tagit på katterna och vilken pälsboll han är Dumle. Det ska bli spännande att se vad som finns i Marys stora och tjocka mage, hoppas det kommer en blåpadda till dig=)

Kram