onsdag 4 mars 2009

Två veckor imorgon

Tutti Frutti och Zig Zag, hur söta som helst.
Det är de två som är mest framåt just nu.


Dumle är lite sotis på kattungarna då han tycker att de själ lite väl mycket uppmärksamhet men han låter snällt kattungarna snutta och klättra på honom. Då fick ju även han vara i centrum och med på bild dessutom, precis som det ska va.


Snacka om feminin, jisses vad söt hon är....


...Hmmm, och tjock! Hon är rund som en boll.



Gullungen Figaro som tar allt med ro, en riktigt cool kille.





Zig Zag blir nog kullens busfrö! Han är otroligt framåt och gosig redan nu.


Salt i Sol är helt omöjlig att fota, det går helt enkelt bara på dagtid då solen skiner.
Men även om den här bilden är lite kass, så ser man ändå hur fin hon är och hon är bara så ljuvlig och snäll.



Sååååå söt!



Min nya favorit!
Hon och Zig Zag kommer att riva huset om ett par veckor, snacka om Kajsa kavat.


Ja, det var ett litet smakprov på kommande 2-veckors bilder.
Jag tar fler kort på fredag när jag är ledig.

5 kommentarer:

Stina sa...

Oj, oj, oj vilka sötnosar. Det är svårt att ha någon favorit men som du vet är jag svag för katter av en viss färg och även för lakrits :-)

kramar
Christina

Anonym sa...

Mums för söta Salt i sol!
Kram
Tina

Anonym sa...

Det är bara att gratulera till en härlig kull!!! De ser ljuvliga ut!

Ha det gött!

Kram Lotta

Frostvikarna sa...

Åh vad fina de är Sissi!!
Kram Gisela

Skogkatter sa...

hhehhihihi v'a det går undan med sötisarna--Måste göra ett besök snart igen.-

Härlig högdragen min Figaro har lagt sej till m'e :-)
Kram kram