fredag 13 februari 2009


Dagens vikt är 6650 g...she's a big big girl in a big big world!
Nu är det precis en vecka kvar tills de anländer de små liven, och som jag längtar. Behöver verkligen något som lyser upp tillvaron som är väldigt grå och trist just nu och då menar jag inte bara vädret.

Skönt att det är fredag så att man får vila lite. I och för sig så har jag varit hemma från jobbet idag och har sovit ända till kl. 14:00, så jag borde väl vara rätt utvilad redan nu kan man tycka. Men om jag känner mig själv rätt så somnar jag nog på soffan efter Let's Dance i vanlig ordning.

Önskar alla jag känner "Lycka till" på utställningen i Uppsala i helgen och er andra en underbar helg!



4 kommentarer:

Anonym sa...

Ha en jätteskön helg du med! För oss är detta ingen utställningshelg utan vi laddar till Stockholms kattklubb... Pussa på mamma Mary från mig och Juicygumman!! Och lycka till nästa vecka!!!!
Kram
Bittan

Skogkatter sa...

Jag säger samma som Bittan--en jätteskön helg ska du också ha--det är bra att bara vila--ladda alla batterier,till vad som kommer att komma :-))
Kram på dej vännen Puss på kissarna

Anonym sa...

Önskar dej jätte skön helg och vila mycket nu för sen får du inte sova
Tack vi åker till Uppsala imorgon bitti med en naken katt

Anonym sa...

Jag hade oxså en skön helg på jobbet :) Ja nu är väntan inte så lång eller hur....men bara för att det inte är så långt kvar kommer du att tycka att det är en snigel i almenackan
Puss o kramen