söndag 22 februari 2009

De växer och växer

Jag klarade diplomeringstestet, pihuuuuu vilken lättnad. Var lite orolig, man vet ju faktiskt aldrig. Även om jag kände mig mycket nöjd direkt efter själva skrivningen.


De är sååå fina allihopa och de går upp i vikt bra, så jag känner mig helt lugn och kan utan problem gå och jobba i morgon igen. Även om jag hellre skulle vara hemma och sitta och titta på dem hela dagarna.


MIN underbara blåpadda, hon har en super läcker teckning!!!

Pim Pim är fortfarande störst och är även den som ökat mest i vikt men det är nog inte länge till...




...brorsan Figaro kommer vilken dag som helst att gå om henne viktmässigt, han är ett riktigt matvrak och en riktig gaphals. Vi kallar honom för GP, vilket betyder "gnäll-pelle".



Mums-killen Zig Zag, så söt, så söt!
I dagsläget är han nog den om ser bäst ut i kullen med en superfin färgfördelning.




Sen har vi vår minsting, Salt i Sol, som ligger lite efter viktmässigt men jag är inte orolig, hon har ändå ökat 30 g i vikt sedan hon föddes.




Sen har vi Mary-kopian, Tutti Frutti, otroligt fin tjej!
Hon har en super fin svanstipp, som först är röd/créme och sedan vit längst ut och hennes framben är helt röda förutom tassarna då.






7 kommentarer:

Stina sa...

Sickna ljuvliga tablettaskar. Salt i sol och Figaro är så fina.

Skogkatter sa...

Snuttisarna dom ser ut att ha vuxit sen i fredags---så fina GP underbart smeknamn hehhe
Kram på dej

Anonym sa...

Tutti Frutti *hjärta*.
Alla ser såååå fina ut men
TuttiFrutti....

kram o Grattis än en gång till
Dipl Sverak Uppf :)

Smeagol sa...

Vilka ljuvliga små bebisar!Figaro är nog min favorit men alla är så fina.

Kram

Tina sa...

Har en självklar favorit och jag tror att du kan gissa vem. ;) Sedan är jag ju lite kär i Tutti Frutti oxå. Kram

Anonym sa...

Men men är du oxså godkännde...men det förvånar mig inte att du klarade dig:
Åh dom små söta tabletterna ups jag kanske kommer och äter upp dom hihhiiiiiii:)
Kramisar till en urlycklig uppfödare som har fått en så fin kull bebisar

Anonym sa...

Hej.

Han är sååå bedårande söt Zig Zag, im in love!!!
Hälsn. Maria i Skellefteå