tisdag 16 december 2008

My baby is gone


Igår började Mary löpa och idag är hon borta....på date!

Jag tror aldrig jag planerat och donat så mycket som i år och inte en enda plan har gått i stöpet. Så vad kan man dra för slutsats ut av det? Att man inte ska planera eller att inget blir som man tänkt sig eller att ALLT HAR EN MENING? Jag tror nog på det sist nämnda, att allt faktiskt har en mening och att saker och ting händer av diverse olika skäl.



VEM är det då som Mary åkt hem till denna gång?
Det är en helt ny kavaljer som hon inte träffat tigare, han är brunspotted & vit, han har en jätte trevlig matte som jag känner väl och de bor inte allt för långt borta. Hee...viken bra förklaring och ledtråd va!! *skratt*


Fortsättning följer...






1 kommentar:

Skogkatter sa...

hihhehe om jag inte hade vetat vem Mary är hos---hade jag blivit galen :-)))

ja där sa du det själv (skrev) planeringar =kontroll, släpp det ,då blir det alltid bäst.
det kommer från en som håller på att lära mej det själv ;-)
Kramis