söndag 28 december 2008

En vanlig dag

Idag var det äntligen "lite" sol och det gick att ta lite inomhusbilder utn att behöva avända blixt.

Först ut är min vackra lilla prins Japp.



Sötisen...

Nu börjar han bli lite väl närgången mot kameran.



Så här såg Adidas ut precis innan hon slukade den goda godisen som ligger mellan hennes fötter...full i bus.



Sen måste man rulla sig i den härliga kattmynta doften....mmmmysigt.




Tack min älskade matte, det var jätte gott!
Det ser iaf ut som om hon tänker så, hon har så otroligt vackra och talande ögon.



Se bara så söt hon är!!!






Mary ser mer grym ut och är inte lika förtjust i att bli fotograferad. Lite krage börjar hon faktiskt få också.


Så här ligger hon oftast och myser i solen på köksbordet, välter ner en och en annan sak då och då när hon ligger och åmar sig. Tycker att hon är så vacker på den här bilden.

Adios...







3 kommentarer:

Skogkatter sa...

Kul att ses idag tycker jag :-)

vilka finisar-ja alla har sina alldeles egna personligheter <3<3
jag blir så full iskratt när jag ser Adidas, både Chili & Tindra i samma ansikte hihhe(kan inte säga vem hon mest är lik)
Kram på dej puss på kissarna

Stina sa...

Vilka fina bilder på dina vackra katter. Att Adidas är en avkomma efter Chili och Tindra går inte att ta miste på; blicken i de katterna är underbar. Jag vet - även jag kan drunkna i sådana ögon :-)

Kramar
Christina

Anonym sa...

Vilka fina bilder du tagit som vanligt!

Gott Nytt År från Margona & katterna