tisdag 2 december 2008

Min fotomodell



Utan min vetskap så har Adidas blivit månadens katt på Svenska katters sida, självklart var det Yvonne (S*Kaup Home Cat's), Adidas uppfödare, som skickat in bilden...TACK Yvonne. Fast hon är en riktig lite fotomodell min Adidas, sååå medveten om att hon är söt och vacker...min lilla Prinsessa.


Jag är fortfarande sjuk och uttråkad så jag har fixat til en liten bild på henne som Lucia också. Så hjälp henne lite på traven genom att rösta på hennes bild så att hon har chans att även bli "Årets Lucia".

4 kommentarer:

Skogkatter sa...

Jipppiiii Vilken fotomodell,& sen att hon gillar att bli fotad är bara förnamnet *S*
Precis som sin bror Tiger
Guds gåvor till mänskligheten fniss.
Kram på dej.

Anonym sa...

Självklart har jag röstat, iaf tror jag att det blev registrerat. Kanske ska ta o rösta en gång till, för säkerhets skull :)
Förstår det där med fotomodell har en sån här hemma oxå..Hon är helt övertygad om att hon är The one and only och vackrast i hela världen.
Kramkram

Anonym sa...

Gratulerar till årets Lucia :-)
Grattis grattis grattis.

Kram
Mia o kattgänget

Anonym sa...

Grattis till Lucian Adidas! Kul att hon vann. Kram Tina