fredag 19 december 2008

Marys nya fästman


Så var det dags att presentera Marys nya fästman, världens goaste och finaste kille...

IC S*Svartträsket's Lairon, JW

Enligt rapport från Martina så har de både sett och hört ett antal parningar, så blir hon inte dräktig denna gång så måste jag nog ta henne till en veterinär för en grundlig undersökning. Men min magkänsla säger mig att denna gång kommer det gå vägen.


Har gjort en beställning på en blåpadda som ser ut som Lairons mormor, EP S*Rockringen's Gemini *skratt*. Men visst är hon vacker, bland det vackraste jag sett faktiskt.



Bilderna har jag "lånat" från S*Svartträsket's hemsida och det är självfallet Robin som tagit de vackra fotografiena.



Längtar tills imorgon då min Mary kommer hem igen, det har varit väldigt tyst och lungnt här hemma, särskilt då i köket och i TV-soffan.



Men det var lite skönt att få göra knäck utan en katt som ska hjälpa till för hon ska nämlgen ALLTID vara med när jag lagar mat...kan ju vara något till henne.

Mums!!!

2 kommentarer:

Skogkatter sa...

Vilken duktig husmor du är :-)
men sen är jag tandhygienist också---AKTA TÄNDERNA!!!!!!!!!
Klart att den Där Mary har träffat rätt kille den här gången ;-)
Kram på dej

Anonym sa...

Jag håller tummarna för att Mary äntligen är med bebbar.Hon har verkligen träffat en stilig kille också :-) Lycka till och jag håller tummarna. God Jul och Gott Nytt 2009.
Hälsningar Jeanette
S*Sweet Scarlet's