måndag 8 september 2008

Allting rasar...

Nä inte riktigt men nästan...
Datorn har kraschat, tror det beror på något virus, fast jag är inte säker. Det enda jag är säker på är att den INTE fungerar. Ett liv utan dator är inget skoj! Ska lämna in den på tisdag och hoppas då på att de kan rädda det som räddas kan. Som tur är så har jag alla hemsidor och bilder på en extern hårddisk...TACK GODE GUD för det!!!


Precis som om det inte räckte så har även dammsugaren sackat ihop, men förhoppningsvis får vi ut det på försäkringen...men med min "tur" så vet man aldrig.

Mitt i alltihop så har Mary börjat löpa, vilket givetvis är glädjande men samtidigt lite stressande då jag måste fixa bilskjuts till och från Bålsta vid två tillfällen denna vecka. Som tur är så har Christina (Billy & Jacks matte) lovat att köra mig dit på förmiddagen imorgon, TACK snälla Christina, du är en ängel!!! Får visserligen lov att ta lite ledigt från jobbet, men vadå, nu har jag väntat så otroligt länge på detta så jag känner att detta är prioritet nr:1 för mig just nu.

I lördags när datorn kraschade fick jag ett litet rök återfall, men är nu tillbaka i sluta-röka-tagen igen. Det värsta med att sluta röka är att jag hela tiden glömmer bort att jag slutat och blir påmind vid de tillfällen då jag vanligtvis brukar röka...suck!!!

Inga kommentarer: