onsdag 10 september 2008

Min lilla flicka


Igår morse/förmiddag åkte jag och lämnade "min lilla flicka" Mary hos S*NC's och Casanova i Bålsta. Undrar just hur det går, ska ringa och höra efter ikväll. Hon betedde sig iaf precis som hon alltid gör vid deras första möte. Först springer hon modigt och nyfiket fram till hanen och nosar lite lätt för att sedan vända helt om, flåsandes, fräsandes och morrandes drar hon sig undan och så brukar hon hålla på i några timmar tills det plötsligt vänder tillbaka igen.



Det var på vippen att jag inte kom iväg över huvudtaget igår, då stackars Christina åkt på en ihärdig magsjuka (lider med dig). Som tur var så kunde Anki (S*Järvaskogen's) ställa upp och köra mig istället. Du är bara så otroligt snäll Anki, det är inte många man kan ringa en tidig morgon som bara studsar upp och åker ända från Kista till Tyresö och sedan hela vägen till Bålsta för någon annan. Jag är dig evigt tacksam, det hoppas jag du förstår!!!



Det var jätte tomt hemma igår, ingen Mary som svansar runt benen och pockar på min uppmärksamhet. Hon är nästan alltid i min närhet, längtar tills hon kommer hem igen.



Datorn är helt kaputt och kommer att lämnas in på reparation någon dag i veckan. Snyft!!!


Inga kommentarer: