söndag 17 augusti 2008

Ut med det gamla & in med det nya

Japp, igår åkte den gamla soffan ut!
Efter att Tryffel kissat och kissat på den i några år nu, kändes det liksom som att det var dags. Snacka om att man vänjer sig vid vissa saker, såsom lukter. Efter att vi ställt ut soffan, utan dynorna, så spred sig en egedomlig doft på hela baksidan...men shit det var ju soffan...pinsamt! Ja nu är den iaf väck!!! Tack snälla Yvonne för soffan som numera pryder vårt vardagsrum!


Vackra fina Dumle som har otroligt mycket päls just nu, så fin!

Är fortfarande lite sur på Alva som inte alls verkade särskilt intresserad av själva utställning och sa att han "kunde haft lite mer underull". Hallå???? Ja, ja vad är en BIV på utställningen...suck...eller som Askungen sa: Vad är en bal på slottet. *skratt*.





Min lilla Pluttis, sötast i hela världen!!!





Schysst min va!



Grabbarnas grymma farsa Tryffel.


Mmmmmysigt!
Han har en rak profil, det är bara det att han har så mycket päls i pannan.



Adidas som alltid uppför sig exemplariskt och är den ständiga favoriten hos alla små flickor i området.



Mary, min lilla flicka...ja det är hennes nya smeknamn...mattes lilla flicka.
Hon har blivit så himla kelen och go sedan jag slutade ge henne p-piller. Varje kväll ligger hon bredvid mig i soffan (på rygg) och nästan varje morgon kommer hon och ska ligga under mitt täcke, och det är sååå mysigt.


Fast hon gör allt för att inte se söt ut!
Hon hatar när jag kryper omkring med kameran.


Ännu en förändring i hemmet..en nyklippt Leffe i den nya soffan!



Så här brukar det se ut om dagarna när katterna är ute, bara Tryffel som saknas.

Ha det gott allesammans


3 kommentarer:

Anonym sa...

Hallå där!
Alltid lika roligt att gå in här och läsa om vad som händer hos S*Tam-Trion's.
Nya soffan ser ju kalasfin ut & detsamma gäller grabben som sitter i den.
Ha det gott!
Kram
Bittan

tamtrions sa...

Ha Ha, det ska jag hälsa Leffe, så blir han glad!

Skogkatter sa...

Hihi Här uppe i Luleå sitter jag och kikar på alla fina katter, och vad får man se, Jo våran sköna soffa, med en alldeles "ny" kille som sitter i den-Snyggt Leffe!!!
Kramisar från Yvonne