onsdag 6 augusti 2008

Min Prinsessa fyller 4 år


Dias vår vackra tjej fyller 4 år idag, hon är så fantastiskt vacker och har ett gudomligt temprament.
TACK Yvonne för vår underbara lilla Prinsessa!!!

Hon har en fantastisk pälskvalité och är nästan aldrig ur kondition, kan vara kragen som tidvis är lite kortare. Då jag arbetar idag så tog jag med henne ut på en liten promenix i helgen istället, självklart skulle det klättras i träd och skuttas omkring i det höga gräset. (precis som Tryffel alltid får göra) Det är ju så skoj! Hon önskar nog att hon fick gå ute tillsammans med Tryffel, det hon inte förstår är att Tryffel ALDRIG skulle ränna omkring med en tjej när han är ute på sina rajder *skratt*.


Söt som en docka!!!










Aaaah, väl hemma igen så är det dags att klia sig lite och putsa av pälsen från alla konstiga lukter.

Kan fortfarande tänka på då hon insjuknade i Pyometria (livmodersinflammation) och hur nära det var att vi förlorade henne, hua! Hon var ju en sådan underbar mor och det är så synd att hon inte kan få några fler bebbar att ta hand om.
JAG ÄLSKAR DIG MITT LILLA HJÄRTA!!!

1 kommentar:

Skogkatter sa...

Ja hon är verkligen en prinsessa!

Jag är Glad att just Ni köpte henne,
hon har ett super duper hem att röja runt i ;-)

Puss på dej Adidas, Sååååå vacker <3
Kramisar Yvonne