måndag 18 februari 2008

Hugo 1 år

Igår den 17 februari så fyllde mitt barnbarn Hugo 1 år och så här glad blev han över sina presenter och alla besökare.


Han är så otroligt söt, varje gång det ringer på ytterdörren så kryper han snabbt mot dörren och börjar vinka som en liten galning, social kille!

Det var inte världens lättaste att fånga honom på bild, varje gång jag skulle fota så stoppade han in något i munnen, bilar och annat skoj.


Här sitter han i knät på min svåger Jonas, till vänster ser man min kära pappa.


Vilken min, ser ju måttligt road ut.


Men det är faktsikt inte bara Hugo som fyllt år denna vecka, i tisdags fyllde hans far, dvs min son, 20 år!
STORT GRATTIS på er bägge två!!!

1 kommentar:

Skogkatter sa...

Grattis Grattis Hugo---& till dej Sissi som har varit Farmor i Ett År--det är inte dåligt :))))
Va söt han är-ser så där go & rund ut--så jag har lust att bita honom i låret *fniss*