tisdag 6 november 2007

Sista utmaningen

Jaha, nu har Mary blivit utmanad av Findus...tur att man inte har fler katter som kan bli utmanade nu.

Fem personliga fakta om mig - Mary

  1. Jag älskar mat och äter så ofta jag kan, men inte vad som helst för då gör magen uppror. Jag befinner mig oftast i köket, för det är ju där ALLT händer.
  2. Jag älskar att bli kammad, hårt, mycket och ofta. Nafsar gärna min matte på armen då det är som skönast, samt välter ner diverse prylar som kommer i min väg under njutningsstunden.
  3. Ibland hittar jag på små hyss som att stjäla människornas mat, helst då räkor. Det är inte alltid så lätt att avgöra vad som finns i alla plastförpackningar man måste gnaga sig igenom, ibland går man på en nit...men man måste ju iaf kolla vad som finns i.
  4. När jag vilar ligger jag helst på lite högre höjder eller på en köksstol under bordet, allt för att slippa den där Dumle som tror att JAG skulle tillåta att han fick röra mig...aj aj aj, det ger du f-n i din lilla fjant. Han är sååå jobbig! När jag vill att min matte ska klappa min vackra mage, så lägger jag mig sött på rygg och väntar tills hon ser mig och kommer till min undsättning. Jag har en väldigt fin mage faktsikt!
  5. Jag har ett eget litet rosa hus från RC där jag brukar gömma mig om de andra jagar mig, de leker så himla hårt och jag tycker inte sådant är kul...till de andras stora glädje, taskmörtar! Fast matte vet inte om att det faktiskt är jag som retar de andra *fniss*.

Jag utmanar Tryffels syster Murkla!






Inga kommentarer: