söndag 4 november 2007

Kattutmaning

Japp har blivit utmanad av Tigris!
Utmaningen går ut på att den utmanade katten skriver fem personliga fakta om sig själv och sedan utmanar andra katter att göra detsamma.

Fem personliga fakta om mig - Japp

  1. Jag älskar allt och alla, spinner högt och ljudligt vid minsta beröring.
  2. Det roligaste jag vet är när min matte tar med mig ut på promenad, jag kan springa hur långt som helst. (för jag springer hellre än går, det går liksom snabbare då)
  3. Jag är ett riktigt litet yrväder och älskar att att leka...ofta!!!
  4. Jag brukar släpa runt leksaker och lägga dem framför mattes fötter eller i hennes säng.
  5. Jag är orädd och tuff, jagar gärna morsan i tid och otid.

    Jag utmanar Commodus!

Sen har vi brorsan Dumle som blivit utmanad av sin morfar Chili.


Fem personliga fakta om mig - Dumle

  1. Jag är otroligt snäll och rivs inte ens när jag leker.
  2. Jag älskar min bror Japp, särskilt då han tvättar mig.
  3. När jag vill gosa så kastar jag mig handlöst på min matte eller husse, byter gärna plats med jämna mellanrum för att komma ännu närmare.
  4. Jag tycker väldigt mycket om mat och äter gärna ihop med min pappa.
  5. Jag brukar gå på mattes dator för att få mer uppmärksamhet då och då.

Jag utmanar Prinsen, dvs CH S*Tam-Trion's Big Red.










Inga kommentarer: