måndag 5 november 2007

Ny utmaning

Tryffel och Adidas har blivit utmanade av Tiger, hm...din rackare, det kommer igen vet du!

Då ska vi se då...Fem personliga fakta om mig - Tryffel

  1. Jag är otroligt envis och klarar mig helst utan en massa löjliga grupplekar.
  2. Jag kräver att få vistas minst 70 % av dygnets timmar utomhus...annars...!
  3. Jag älskar min matte väääldigt mycket och tycker att hon ska ge mig lite extra kärlek då och då...i smyg, jag vill inte att de anda ska se att även jag har känslor. Jag är nämligen en vuxen man och håller inte på med en massa trams.
  4. Men bäst är nog ändå maten, va...finns det något bättre än rå rostbiff...mmmmmums...jag håller mig alltid i närheten då det vankas mat och jag är proffs på att tigga, jag lovar!
  5. Jag är en hejare på att fånga fåglar när jag är ute också. Men de bara somnar när man leker med dem...och vem vill ha dem då!??? Jag brukar ge dem till mina grabbar, de verkar tycka att de är riktigt goda, skumt. Jag gillar nog själva jakten bäst, man är väl KATT!

Jag utmanar Findus




Sen var det Primadonnan Adidas tur.

Fem personliga fakta om mig - Adidas

  1. Bara så ni vet, så är det jag som bestämmer och håller ordning på allt här hemma.
  2. Jag tycker om att vara i centrum, gärna bli fotograferad eller varför inte bli buren av någon tvåbent snäll person, men helst matte eller husse. Fast de flesta människor är faktiskt rätt snälla!
  3. Jag tycker INTE om främmande katter, de borde utrotas!!!
  4. Jag är väldigt medveten om mitt vackra yttre men jag är även en väldigt intelligent och klok tjej.
  5. Jag tycker väldigt mycket om Tryffel, jag önskar att jag fick vara ute på äventyr med honom. Det är bara han som får gå lös ute, orättvist tycker jag!

Jag utmanar min mamma Tindra





2 kommentarer:

Skogkatter sa...

phuuuuu tänkte inte på det---men jag ska hälsa Tindra & Findus att dom ska skriva *asgarv*

vad var det vi sa idag--med hjärnan hihi

Skogkatter sa...

Glömde att säga att det är väldans kul att läsa om dom "små" filurerna
kram/Yvonne