lördag 28 mars 2009

En ny liten Prins

Zig Zag vårt busfrö och charm-knutte, vilken personlighet han har. Han påminner mig om Japping när han var liten. Han skuttar fram som en liten Duracell kanin och klättrar upp i famnen på en hela tiden, där han sött somnar när luften går ur honom. Han pratar heeela tiden, till och med i sömnen...så söööt!!!



Även om han är otroligt livlig så är han nästan lättast att fota, ja förutom Pim Pim då som "nästan" alltid poserar så fint. Inte idag då förstås!


Kolla in puss-munnen!
Gissa om jag pussat den måååånga gånger.


Så en ny liten prins är född!!!
Det verkar som om det föds en i varje kull...underligt. *skratt*
Hoppas provsvaren kommer den här veckan.


4 kommentarer:

Tina sa...

Zig Zag är underbar! Jag förstår att du är kär. Kram

Skogkatter sa...

ÅÅÅ vilken charmknutte--så fin pussa honom på munnen från mej m'e
Kramisar

Maria Sandgren sa...

Han är så dullig! En riktig liten prins!

Ann-Britt sa...

Åh min prins fan för han som bor här, varför gick jag med på detta...men det var föresten jag som sa att inga fler katter haaaa dumhuvud snacka om en som har DAMP. Ha det är därför vi skulle passa så bra ihop.
Puss den lilla söta munnen många gånger från mig