torsdag 12 mars 2009

Trött

Jag kan inte förstå varför jag är så otroligt trött!?????
Det är nästan så att jag somnar på jobbet ibland, skit jobbigt.


Jag tror att det beror på att jag känner mig så stressad för att jag inte har 100 % "kontroll" över allting. Jag vill vara hemma hos kattungarna på dagarna samtidigt som jag måste vara på jobbet och prestera så mycket jag bara kan. Det är verkligen kul på jobbet, det är inte det men ibland önskar jag att jag kunde göra både och. Fast så är det väl för alla.



Som det här med att fota kattungar t ex, det går ju bara att få riktigt bra bilder på dagtid då det är ljust. Så...nästan med jackan på och på väg till jobbet så var jag ju bara tvungen att försöka ta några bilder...suck!!!! Man är bra skadad! Men jag fick ju iaf till två rätt hyfsade bilder på lilla Salt i Sol. Hon är sååå rackarns söt och världens raraste personlighet, en riktig liten "flicka".



Hon är minst i kullen, det var hon redan då hon föddes. Hon och Zig Zag bråkar alltid om samma tutte och då hon är lite mindre än honom så har hon inte en chans. Det är inte så att det är någon fara eller så, hon ökar ordentligt i vikt varje dag och så fort de börjar äta vanlig mat så kommer hon nog ikapp de andra.

Onödigt många "så" i förra meningen men jag orkar inte skriva om allting.

Fler bilder kommer på lördag då jag är hemma och ledig.


Min son Jonathan som var här och hälsade på en liten stund ikväll.



Busfröet Hugo som tycker att farmors pilatus boll är jätte skoj.
Jisses vilken energi han har, man blir alldeles matt. Men Gud vad söt och gullig han är. Han kallar Leffe för Fleffle, det låter så otroligt sött.

På återseende...


3 kommentarer:

Skogkatter sa...

Tjingelingen Vännen!
Drick eller ta Gingseng,det är super, rysk rot är också bra!

Jag förstår ditt dilemma, när man bara vill ligga vid bolådan hela tiden suck.....
Va storhan har blivit & söt <3hälsa "Feffe"
Kram

Skogkatter sa...

hehhe ursäkta jag menar Fleffe *Fniss*

Tina sa...

Ja, kattungar tar tid. Tokfian jag stiger upp tidigare på onsdagar för att hinna fota de små innan jag går till jobbet. Sedan redigerar jag bilderna och uppdaterar hemsidan på kvällen. :D
Kram på dig och pussa Salt i Sol på den svarta lilla magen från mig.