måndag 14 april 2008

Tröööött

En liten bild på mitt söta barnbarn Hugo!
Fler finns i mitt galleri på hemsidan.

I helgen var jag på Birkas utställning i Märsta med Dumle, tyvärr vart det inget certifikat denna gång men dock så trevligt. Riktigt skönt att bara ha en katt med sig, man hinner umgås lite då också, även om jag kammade en hel del katter under förmiddagen.

Men man märker av att man börjat jobba, en ledig dag på en vecka är lite för lite...jag är sååå j-a trött idag och inte hann jag städa i helgen heller...gnäll, gnäll, gnäll! Dessutom verkar det som om Mary faktiskt är på gång att börja löpa vilken dag som helst. Känns lite stressigt då jag ska på kryssning med jobbet fredag mot lördag. Varför ska allt hända samtidigt??? Jag har faktiskt en teori ang det...det är nog av den enkla anledningen att man inte ska kunna njuta fullt ut av något...pessimistisk??? Näääe inte alls, bara allmänt måndagstrött!

Snart är det dags för Perserkattens utställning också, kul MEN...som Tony Erving brukar säga, alldeles för få timmar till vila.

Får se om jag hinner lägga ut lite bilder från utställningen under veckan, vem vet....ett under kanske sker *skratt*!
Nä nu är det bara 2 minuter kvar på min lunch, så adjö för den här gången!



3 kommentarer:

Skogkatter sa...

Hejsan vännen!!!
Stackare--så här känns det ibland hihihi--dygnet har alldeles för få timmar, vänta får du se när du kommer till min aktningsvärda ålder--då kan du gnälla *L*
Han är väl för SÖT Hugo puss på honom
Kram /Yvonne

Stina sa...

Hej på dig!
Kul att träffa dig i lördags. Du - livet är sådant; allt kommer på en gång, det är för att man skall veta att man lever *ler*. Ta dagen som den kommer och njut av varje sekund - man får dem inte tillbaka.
Kramar
Christina

Anonym sa...

Ja du vad glad jag är att HCM-testen var u.a. :)Du lär få fullt upp på Perserkatten på lördagen. Har du sett vilken domare din favvopojke från Skellefte' har fått? ;)