fredag 25 april 2008

Saknad


Så var det roliga över, Caesar åkte hem i onsdags och Mary har letat och letat efter sin "man", vart tog han vägen?! Helt plötsligt vart det rummet det mest populära i lägenheten, alla ska gå på just den toalådan och äta just den maten som finns kvar där inne. (Har inte hunnit plocka undan det än) Idag verkar Mary ha lugnat sig och är inte så "löpig" längre, så nu är det bara den berömda "väntan" kvar...minst tre pirriga veckor innan man kan se några rosa tuttisar...som jag hoppas och längtar. Jag har t.o.m planerat min semester efter de kommande kattungarnas födsel och utveckling.

Så här fint låg hon och lockade på Caesar...visst ser hon lite vulgo ut *skratt*



...och visst fungerade det, se bara så fokuserad han ser ut. Han är så himla gullig Caesar, de två sista dagarna vart t.o.m han glad över att se mig när jag kom in i rummet. I tisdags fick de faktiskt vara en liten stund ute på balkongen, det är så vansinnigt varmt inne i parnings(katt)rummet och jag tyckte att de kunde få se något annat än de blå väggarna där inne...vilket var mycket uppskattat.


Tack och Hej, leverpastej!






2 kommentarer:

Skogkatter sa...

hihihi ja lite Vulgo ser hon nog allt ut ;-)---gulligt

Nu ska alla tassar & tår hållas-så du äntligen får pyssla om nya små ullbollar.
Kram på dej Yvonne

Anonym sa...

Var de inte hon uppe i norr som sa att om det är varmt i parningsrummet så blir det honor och om det är kallt blir det hanar? Ska bli kul att se om teorin stämmer. :) Ses i morr'n! Kram Tina