fredag 18 april 2008

Min lilla klocka

Min älskade Mary följer Mattes planer och har nu börjat löpa så smått, precis som en klocka...ja det är nog nästan på dagen, exakt 3 veckor efter att jag slutade ge henne p-piller. Underbart!!! I kväll ska jag på 24-timmars kryssning med jobbet så när jag kommer hem i morgon förväntar jag mig att hon är i fullt löp så att hennes vackre kavaljer kan komma hem och besöka henne på söndag.

Det är så sjukt för precis när jag började tvivla på att hon faktiskt skulle börja löpa så bara händer det. Oerhört spännande!

Trevlig helg på Er allesammans!




2 kommentarer:

Anonym sa...

Här fick jag svaret på det jag var nyfiken på. Äntligen löper Mary!!!:D Ha det så kul på kryssningen och ta väl hand om snygge Caesar när han kommer på besök. Kram Tina

Skogkatter sa...

Hej & Hå!
Kul att det blir av nu ;-)

Bilden på min sida!!!--innan du åker Sissi hihi--h'a det så kul på kryssningen--flytvästen på
Kramisar yvonne