måndag 21 april 2008

Herrbesök

Så var det måndag igen, ibland önskar man att helgen kunde vara lite längre...särskilt då det härliga vårvädret äntligen kommit. När jag kom hem i lördags kan man säga att Mary var hetare än någonsin, ordentligt löpig om man säger så. Som tur är så verkar det som om jag blir lite lätt hörselskadad då jag sover, så jag led inte så mycket av hennes skönsång...somnade som en baby i soffan runt 21:00. Sen var det bara att hoppa upp i ottan och städa ur kattrummet...och resten av lägenheten för att invänta vackre Caesar och hans matte och husse som kom vid 14:30 ungefär. Mary var (som vanligt) lite avvaktande och kinkig vid första mötet men efter ca 1 timme så var de igång. Caesar är inte särkilt blygsam av sig och när han väl fått ett nackgrepp så sitter han som fastnitad, en duktig kille som varit med förr. Får se hur många dagar de behöver på sig. Hoppas innerligt att de lyckas och att det ploppar ut små söta kattungar i månadsskiftet juni/juli.


Självklart hann jag ta några bilder på Caesar igår.




2 kommentarer:

Skogkatter sa...

Så det var full fart -efter vi hade pratat hihihisnyggingen visste hur hon skulle tas *L*

Nu håller vi tassar & tummar så det blir en så där 4-5 st snyggingar.
Kul säger jag också att ses på onsdag & Lördag
Kramisar Yvonne

Anonym sa...

Håller tummar och tassar för att det ploppar ut 4-5 små Caesarysar i sommar. :) Kram Tina