söndag 30 november 2008

Finland nästa


Jaha, nu har vi fått provsvaren och bägge två har svarat positivt på sina rabiesvaccin så nu kan vi åka till finland och jaga cert, kul.


För övrigt har det väl inte hänt så mycket på "kattfronten".
Mary tycks ha bestämt sig för att ta en liten paus i sitt löpande så nu får jag glatt invänta hennes nya "löpskov". Ja hon verkar vara precis som sin mor som löper i skov liksom, en lång period av täta löp och sedan ingenting. Men hur är det man brukar säga...den som väntar på något gott...suck.


Snön har smält bort och allt som finns kvar är en gäggig gräsmatta och enligt väderleksrapporten så ser det inte ut som att vi får någon vit jul, lite trist.

Väldigt, väldigt förskyld är jag också, så inget tränande har det blivit heller. Försöker tänka lite mer på vad jag stoppar i mig då jag inte är helt nöjd med min dagsvikt. Jag väntar fortfarande på att allt ska bli som vanligt, då jag vägde 48 kg. Men det händer liksom ingenting...skumt *skratt*. Nä man får väl inse att dessa dagar är förbi och om man vill misnka i vikt så krävs lite åtgärder som motion och bättre mat....och INGA cider, snyft. Just nu dricker jag en hemma gjort Smoothie gjord på jordgubbar, blåbär, apelsin och banan...mmmmums.

Ha en fortsatt trevlig helg och imorgon är det en ny månad och endast 24 dagar kvar till jul.






2 kommentarer:

Skogkatter sa...

Vilken fin bild på en snygg katt <3<3
Jäpp nu är det nya land som väntar på oss :-)
Ja cider är gott fast farligt farligt hihhe
Kramisar på dej

Skogkatter sa...

oppsss jag menar länder, fort går det över tangenterna ibland *S*