söndag 22 juni 2008

Slammsugaren

Japping är en riktig liten slammsugare eller dammsugare om man så vill, han tuggar i sig allt från damm till vippor. På midsommarafton vart jag riktigt orolig för honom då han kräktes ett flertal gånger och därefter bara låg och såg allmänt medtagen ut. Det var på vippen att jag åkte till Bagarmossens djursjukhus, men som tur var så blev det aldrig värre utan dagen efter var han precis som vanligt igen. Fasiken vad rädd man blir, jag tänkte att näe nu får det väl ändå räcka, jag orkar faktiskt inte med mer just nu...och så att det var just Jappingen som är min lilla favorit. Puh, säger jag bara!!!




Han är så otroligt söt min lilla kille!
Ska bli jätte kul att ta med honom till CCC i juli. Förmodligen blir det inget certifikat då han i mina ögon är lite liten, men man vet ju aldrig. I vilket fall som helst så är det kul att bara ha honom med, då han är en sådan fantastiskt rolig och charmig grabb.






Så här är jag van att se honom, full fart hela dagarna!!!


Oh, ja just det ja...Mary löper igen, så nu sitter jag (vi) bara och väntar på att Caesar ska komma hit (igen). Så får vi väl hoppas att de lyckas bättre denna gång, de små liven.

2 kommentarer:

Skogkatter sa...

Hihihehehe ja jag håller med---Jappisen är otroligt fin,pussssssss
han hade nog bara gjort fint till kvällen, och dammsugit på baksidan!sand, gräs, maskar,larver och annat gott *S*

Lycka till Mary Kramisar yvonne & comp

Tina sa...

Håller tummarna att det tar sig mellan Mary och Caesar den här gången
Kram
Tina

P.S. Puss på dej Jappsingen. :)