fredag 27 juni 2008

Sista dagen



Idag är det min sista arbetsdag innan jag går på 3 veckors semester, hur skönt som helst!!! Egentligen borde jag inte ha någon semester då jag faktiskt började mitt nya jobb den 4 mars, men de är så snälla och ger oss nya 3 veckors förskotts semester. Då min ekonomi är "något ansträngd" just nu så blir det inga större utflykter. Men en liten tripp till Åhland med min mamma och min syster samt hennes dotter Hannah blir det iaf någon dag i nästa vecka. Sen har jag planerat att sluta röka...ve och fasa...så abstinens, motion och kattutställningar är det som står på schemat inför denna sommar. Visst låter det skoj!!!



Igår åkte söta, gulliga Caesar hem till Skogås igen, efter att ha varit hos oss (Mary) i hela fyra dagar. Hon var absolut mycket villigare denna gång och jag tror nästan att de blev lite förälskade i varandra. På kvällen efter att Caesar åkt hem så låg Mary hos mig i soffan hela kvällen och mös och verkade allmänt nöjd, vilket är ett gott tecken på att de ev fått till det. Ska bli spännande att se hur hon beter sig de närmaste veckorna. Jag vill ju så gärna att hon ska få en kull innan årets slut!



Så här söt var Mary när hon var en liten flicka...

2 kommentarer:

Skogkatter sa...

Pluttan såååå söööt!;.)))))

Tina sa...

Jättesöt! Kullsystern Katrina var också en riktig liten pluttgumma om jag inte minns fel. ;)Kram på dig!