onsdag 14 maj 2008

Fortfarande osäker

Nu har det gått precis tre veckor sedan Mary och Caesar hade sin date och jag är fortfarande lite osäker på om hon är dräktig eller ej. Ibland tycker jag att tuttarna ser lite rosa ut men sen blir jag osäker igen...jag vill ju veta nuuuu! Ska ta en grundlig koll ikväll igen.

Marys grymma blick..."Du ska ge f-n i att ta kort på mig" ser det ut som hon tänker, vilket hon förmodligen gör också.





Gillar den här bilden på henne där man verkligen ser alla hennes fina färger.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Jag vill också veta NUUUU, men jag får vänta minst en vecka till. :( Du får väl be Helena komma och känna på Mary om en vecka eller så, om du fortfarande är osäker då vill säga. Helena lär vara jätteduktig på det.:)Ses vi i Bro i morgon?
Kram Tina

Skogkatter sa...

Jobbig väntan kan jag förstå ;-)
Helena är proffs på det!
Mary vill lura dej lite--äntligen får hon bestämma själv hihi

Kramilikram
Yvonne

Anonym sa...

Hej vännen!
Än är det ju ingen fara.... vänta du en vecka till för att kolla färg & storlek på tuttarna. Det är ju svårare att se på omföderskor......
Men vi håller tummar & tassar att hon är dräktig.
Kram
Bittan

Stina sa...

Hej,
kan föstå att det är jobbigt att inte veta. Men jag håller tummar för att det blir tramp av små tassar i Tyresö.

Kramar
Christina

Tina sa...

Hur går det? Är Mary dräktig? :)Kramisar
Tina