söndag 14 december 2008

Förskyld

TACK, alla ni som hjälpte till att rösta fram Adidas till ÅRETS LUCIA!!!

Det har inte hänt så mycket hemma hos *Tam-Trion's, mest jobb och en otroligt envis förskylning som bara vägrar ge mig sig. Har legat däckad hela helgen...igen. Så jag har roat mig med att uppdatera lite hemsidor. Det blir lite mycket så här inför jul men det känns skönt när det är gjort. Får se om jag orkar gå till jobbet imorgon, beror på om febern försvinner.

Nu är det inte långt kvar till julledigheten, som jag verkligen ser fram mot....aaah...två veckor utan väckarklocka, hur skönt som helst. Det är underlig hur trött man är så här års, det måste vara mörkret. De känns som att man aldrig är uttvilad, hur mycket man än sover. Fast det kan ju också ha att göra med att man har en infektion i kroppen. Hur som helst så längtar jg efter lite ljusare och varmare tider.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Det är faktiskt lite synd om dig. Inte bara för att du är förkyld och har febet utan även för att du missade några stopp i den ständigt pågående kattungeturnén. ;) Krya på dig nu så kanske vi kan ta nya tag nästa helg. :)
Kramelikram från
Tina & alla Söderkatterna

Skogkatter sa...

Ja jag håller fullständigt med föregående talerska :=D
Hoppas att du blev bättre efter alla fina bilder som var på NfOs forum.
Krya på dej
Kram yvonne